|
VTR SP2 | |
TECHNICKÁ DATA:
| SPECIFIKACE |
VTR 1000 SP-2 |
| MOTOR |
Čtyřdobý, vodou chlazený dvouválec do V- 90°, DOHC, se 4-mi ventily na válec |
| OBJEM |
999 ccm |
| VRTÁNÍ x ZDVIH |
100x63,6 mm |
| KOMPRESNÍ POMĚR |
10,8:1 |
| VÝKON |
99kW při 10.000 ot. za minutu |
| KROUTÍCÍ MOMENT |
102 Nm při 8.000 ot. za minutu |
| OLEJOVÁ NÁPLŇ |
4,3 litru |
| VOLNOBĚH |
1300 ot. za minutu |
| ZAPALOVÁNÍ |
vstřikování PGM-FI |
| ROZMĚR SACÍCH HRDEL |
62 mm |
| STARTÉR |
elektrický |
| VZDUCH. FILTR |
2x papírový, oválný |
| NÁDRŽ |
18 litrů, z toho 2,5 litru rezerva |
| ZAPALOVACÍ SVÍČKA |
jedna na válec, IFR9H-11 (NGK); VK27PRZ (ND) |
| KAPACITA BATERIE |
12V / 10AH |
| ALTERNÁTOR (výkon) |
329W |
| PŘEDNÍ SVĚTLA |
12V, 55W x 1 (tlumené) / 55W x 1 (dálkové) |
| SPOJKA |
olejová lázeň, hydraulické ovládání |
| PŘEVODOVKA |
6-ti rychlostní |
| PRIMÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR |
|
1.700 (68/40 |
| PŘEVODOVÝ POMĚR |
1 |
2.461 (32/13) |
| 2 |
1.812 (29/16) |
| 3 |
1.428 (30/21) |
| 4 |
1.240 (31/25) |
| 5 |
1.080 (27/25) |
| 6 |
0.962 (25/26) |
| SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR |
|
2.500 (40/16) |
| SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD |
řetězem |
| ROZMĚRY (DxŠxV) |
2025x725x1120 mm |
| ROZVOR |
1420 mm |
| VÝŠKA SEDLA |
820 mm |
| SVĚTLÁ VÝŠKA |
140 mm |
| KOLA: přední |
17x MT3,50 5-ti paprskové hliníkové ve tvaru U |
| zadní |
17xMT6,00 5-ti paprskové hliníkové ve tvaru U |
| PNEUMATIKY |
120/70 ZR17 (58W), tlak za studena: 250kPa |
| |
190/50 ZR17 (73W), tlak za studena: 290kPa |
| TLUMENÍ: přední |
43mm plně seříditelná vidlice typu USD, osa 130mm |
| zadní |
typ PRO-LINK, plně seříditelný, osa 126mm |
| BRZDY: přední |
dvojitá kotoučová, 320x5 mm plovoucí kotouče, 4 pístkové třmeny, sinterované brzd. desky |
| zadní |
jeden kotouč 220x5 mm, jednopístkový třmen, sinterované brzdové destičky |
| SUCHÁ HMOTNOST |
194kg |
| PROVOZNÍ HMOTNOST |
218kg (předek 108kg, zadek 110kg) |
Pro ty co si rádi hrají s nastavováním převodů je tady taková malá pomůcka: http://www.gearingcommander.com/
PROGRAM ÚDRŽBY:
| ÚDRŽBA HONDA VTR 1000 SP |
| KONTROLA A ČIŠTĚNÍ |
VÝMĚNA |
ČIŠTĚNÍ |
KILOMETRY na počítadle |
| POLOŽKA |
1000 |
6400 |
12800 |
19200 |
25600 |
32000 |
38400 |
| PALIVOVÁ SOUSTAVA |
|
|
K |
|
K |
|
K |
| FUNKCE PLYNU |
|
|
K |
|
K |
|
K |
| FUNKCE SYTIČE |
|
|
K |
|
K |
|
K |
| VZDUCHOVÝ FILTR |
|
|
|
V |
|
V |
|
| ODVĚTRÁNÍ MOTORU |
|
Č |
Č |
Č |
Č |
Č |
Č |
| SVÍČKY |
Každých 12000km kontrola |
| Každých 24000km výměna |
| SEŘÍZENÍ VENTILŮ |
|
|
|
|
K |
|
|
| MOTOROVÝ OLEJ |
V |
V |
V |
V |
V |
V |
V |
| OLEJOVÝ FILTR |
V |
|
V |
|
V |
|
V |
| OTÁČKY VOLNOBĚHU |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
| CHLADÍCÍ KAPALINA |
|
|
K |
|
K |
|
V |
| CHLADÍCÍ SYSTÉM |
|
|
K |
|
K |
|
K |
| Řetěz |
každých 800km dopnout + kontrola kluzáku na řetěz (na kyvce) |
| BRZDOVÁ KAPALINA |
|
K |
K |
V |
K |
K |
V |
| BRZDOVÉ OBLOŽENÍ |
|
K |
K |
K |
K |
K |
K |
| BRZDOVÝ SYSTÉM |
K |
|
K |
|
K |
|
K |
| SPÍNAČ BRZDOVÝCH SVĚTEL |
|
|
K |
|
K |
|
K |
| SVĚTLA |
|
|
K |
|
K |
|
K |
| SPOJKA |
|
|
K |
|
K |
|
K |
| KAPALINA PRO SPOJKU |
|
K |
K |
V |
K |
K |
V |
| STOJAN |
|
|
K |
|
K |
|
K |
| TLUMIČE |
|
|
K |
|
K |
|
K |
| MATICE, ŠROUBY, UPÍNÁKY |
K |
|
K |
|
K |
|
K |
| PNEUMATIKY |
|
|
K |
|
K |
|
K |
| LOŽISKA V KRKU ŘÍZENÍ |
K |
|
K |
|
K |
|
K |
Tovární nastavení podvozku:
Přední vidlice, předpětí - klíčem 22 otáčet doprava nadoraz, poté
povolit o 6 otáček.
Odskok - šroubkem otáčet doprava nadoraz, poté povolit o 1 otáčku.
Komprese - otáčet doprava nadoraz, poté povolit o 12 kliknutí.
Zadek předpětí - výchozí pozice je poloha 5.
Odskok - šroubek zatočit doprava nadoraz a poté povolit o 1 otáčku.
Komprese - otáčet doprava nadoraz a poté povolit o 10 kliknutí
Historii tohoto modelu tady uvadět již nebudu. Vše potřebné najdete v sekci Závodní historie
tuto fotku jsem si nemohl odpustit sem vložit.
Rozdíly SP1 a SP2:
V roce 2002 se na trhu objevil inovovaný superbike s označením SP2. Já se Vám teď pokusím se psat a ukázat hlavní rozdíly mezi starší SP1 a novější SP2. Změn bylo docela hodně. Takže začneme tou nejviditelnější a to je zadní vidlice. Další hlavní změnou je rám motocyklu a vstřikování. Samozřejmě, že pro vstřikování musala být i použita nová elektronika a taktéž vyrobeny jiné palivové mapy, které měly za úkol odstranit to nepříjemné cukání, které známe my SP1čkáři. Díky novému rámu se snížila hmotnost (celkově o 6kg) a motor se posunul o 4cm níže než tomu bylo u SP1. Výkon vzrostl o 4 koně a celkově vzato je SP2 vhodnější pro použití na silnici než model SP1

rozdíl v sání
PRODÁVANÉ MODELY:
rok 2003 rok 2004
rok 2005 rok 2006
|
|
|