Členové clubu...
všichni kdož mají SP1 nebo SP2 a chtějí být součástí těchto stránek, nechť mě kontaktují. (viz Kontakt)
Sobi
Severní Morava, Nová Ves VTR SP1 rok 2001
úpravy: Cabiin - páčky Titax, pancéře, HRCairbox, HRC nasávací nos, kopie HRC sacích hrdel, vyměněné trysky, HRC vačky, jednotka full Ignitech, upravené svody, mezisvody a koncovky Arrow, tlumič řízení Ohlins, kartuše v předních vidlicích Ohlins. Race náporové chladiče, antihop TSS, quickshifter, přepáčko ARP, kované písty, titan. ventily. No a další pro 2015 snad už konečně kopie HRC výfukového systému......
DH
Vysočina, Třebíč
VTR SP1 rok 2001
Babynek
Severní Morava, Orlová
VTR SP2 rok 2003
Full titan systém Akrapović (bohužel opláštění nakonec vyměněno za nerez), PWCIIIr, tlumič řízeí Toby, přepákovaní Valtermoto, pancéřované hadice, GiPro, HRC plynová rukojeť
Pepino - dle všech terminátor se zadkem z oceli
Vysočina, Třebíč
VTR SP1 rok 2001
Marťas.9
Severní Morava, Bruntál
VTR SP2
úpravy: Motor: širší karbonové sání, K&N filtry, Powercommander III.USB, výfuky Arrow, odstraněna klapka v sání, odstraněny zdvojené ozubené kolečka vačkového rozvodu, odstraněno vstřikování čerstvého vzduchu do výfukových kanálků, antihoppingová spojka
Podvozek: tlumič řízení Ohlins, zadní tlumič Ohlins s titanovou pružinou, přepákování zadního tlumiče Dan Kyle (Moriwaki), zadní kotouč Galfer, titanové šrouby uchycení předních i zadního kotouče, řidítka Valter, radiální páčka přední brzdy PT, přední brzdové desky HRC racing, titanové matky na přední i zadní ose, přepákování WS, zadní diodové světlo, kapotáž- replika tovární endurance
Přes zimu:
HRC airbox+ karbonová nádrž, přední chladiče, HRC vstřiky+ hrdla, HRC výfuky (Akrapovič), karbonový podsedlový rám, zadní hořčíkové kolo Marchesini a pak na co ještě zbydou prostředky...
Dave Lister
VTR SP2 rok 2004
úpravy: jediná úprava zatím je Power Commander, chystám vejfuky přes zimu a vyhodit ten odpornej plast na spz
KaRRLik
VTR SP1
úpravy: Vytáhnutá klapka v sání, odstraněné vstřikování čerstvého vzduchu do výfukových kanálků, větší airbox, vstřikovací hrdla z SP-2, elektrika z SP-2, Povercommander PC III USB, speciální svíčky HRC, vysokokompresní písty HRC(12,7:1), výfuky Akrapovič, přídavný chladič pro lepší chlazení, karbonový zadní blatník, zadní podsedlovka HB racing, štítek od Zero gravity.
Houdek
Severní Morava, Český Těšín
VTR SP1 rok 2001
úpravy:full titanový systém od pana Akrapoviče,KN filtr, vykopnuta klapka sání,podvozek WP, tlumič řízení Matris, stavitelné přepákování,panceřové hadičky PPtuning, spoustu karbonových dílů, racingplexi PUIG, padací špunty, převod 15-42 namísto origo 16-40 a podsedlovku vlastní výrobys led světlem a blinkry
Vítek
Jižní Čechy, Strakonice
RVT 1000 rok 2000
Smejky
Vysočina, Žďár nad Sázavou
VTR SP1 rok 2000
Úpravy jen vzhledové : páčky titax, komaxitová kola , kouřové plexi, pár polepů . Chtěl bych pc + ladáky ale nejsou prachy (rodina)
Dan
Západní Čechy, Chomutov
VTR SP1 rok 2000
HONDA VTR 1000 SP1, r.v. 2000, úpravy: panceřové hadice, výfuky CREPTUS, zlaté CNC páčky, zlaté gripy, proužky na kola, polepy ala "46".
JARDA
Severní Čechy, Jirkov
VTR SP1 rok 2000
úpravy: pancéřové hadice, řidítka PP tuning, přepákování PP tuning, vzduchové filtry MWR, výfuky SCORPION, karbonový kryt kyvné vydlice, zadní blatníček, kouřové plexi, proužky na kola, ukazatel zařazené rychlosti GIPRO, přehraná palivová mapa (Chiptuning).
LUBOR (čestný člen, tohoto času již bez moto)
Jižní Morava, teplý agrární jih u Rybníka
VTR SP2 rok 2003
blatníček, kouřové plexi, proužky na kola, ukazatel zařazené rychlosti GIPRO, přehraná palivová mapa (Chiptuning).
Véna
nějaká prdel u Karlových Varů? :)
VTR SP1 rok 2001
Vyhozená klapka sání + přisávání vzduchu do výfukového potrubí, K&N filtry, Splip-On Ixil výfuky, PWC USB III advanced mapa a pancéřované hadice, domino plyn a největší progres úprava byl ventilátor z Aprilky!